Hoe Reizende Content het Holland Heineken House naar Nederland bracht Zilveren Cross Media Case 2019
27-04-2019 13:59:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 4742 | Tags:

Tijdens de uitreiking van de Cross Media Awards 2019 op 24 april in NH Collection Amsterdam Barbizon Palace is Hoe Reizende Content het Holland Heineken House naar Nederland bracht uitgeroepen tot Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2019. De case werd ingezonden door TMG en Talpa Network.

Heineken, SBS6, Radio 538, Telegraaf en Exterion Media sloegen de handen ineen om het Oranjegevoel uit het Holland Heineken House in Korea naar Nederland te brengen door middel van reizende content. Reizend van Korea naar Nederland, maar bovenal crossmediaal reizend: van mediakanaal naar mediakanaal. En dat was bij de laatste Olympische Spelen een hele uitdaging, want Korea ligt ver van Nederland en bovendien was er een tijdsverschil van negen uur.

De jury: "Deze bijzondere case bracht concurrerende media-exploitanten samen die een heel spectrum aan kanalen hebben in gezet om tot een succesvol resultaat te komen. Radio, socical media, televisie en digital out of home werden gecombineerd om het Oranjegevoel vanuit het Holland Heineken House in Zuid-Korea naar Nederland te brengen. Mooie resultaten. Goed gedaan!"

www.tmg.nl
www.talpanetwork.com
www.crossmediaawards.nl


Het overzicht van de winnaars van de Cross Media Awards 2019 staat hier

Sponsors.
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie