Hypotheek24 en Natwerk verklappen hoe slimme mensen huizen kopen
22-06-2018 12:09:51 | Door: Marianna Beets | hits: 4375 | Tags:

We doen tegenwoordig bijna alles online. Winkelen, daten, bankieren, vakanties boeken, zelfs mediteren. Maar een hypotheek regelen om een huis te kopen doen we nog op de ouderwetse manier. Dat kan slimmer, vindt Hypotheek24. In een campagne laten ze zien hoe deze slimme, online manier van huizen kopen werkt. Natwerk is verantwoordelijk voor de strategie, positionering en campagne met alle bijbehorende middelen.

Het gemaakte werk bestaat onder meer uit een radio- en televisiecommercial. Van de tvc is een langere, informatievere online versie gemaakt die op de Hypotheek24 site staat en dieper op de ins en outs ingaat. Ook is het campagne design doorgetrokken op de Hypotheek24 website. Dit alles wordt online ondersteund met 15” edits, banners en outdoor.

Peter Ruys, directeur van Hypotheek24.nl: “Sinds de lancering van Hypotheek24.nl in 2015 hebben inmiddels meer dan 8000 klanten hun hypotheek via Hypotheek24.nl geregeld. Sommigen zonder en anderen met hypotheekadvies. Maar in ieder geval altijd online. En dat is slim. Want dat scheelt behalve geld, ook een hoop zorgen.”

Rufus Ketting, Creatief Directeur bij Natwerk: “De campagne draait om het principe ‘simpel = slim’. Hypotheek24 maakt hypotheken regelen simpel en dat is slim. Vandaar de propositie ‘hoe slimme mensen huizen kopen.’ Dat simpele en slimme hebben we in alle middelen doorgetrokken. De film bijvoorbeeld is niet voor niets een animatie die de indruk wekt dat je hem zelf had kunnen maken: simpel, maar slim: alle informatie die voorbij komt werkt volgens het een-plus-een-is-drie mechanisme.”

Credits
Klant: Hypotheek24 | Verantwoordelijk bij klant: Wim Vis | Creatie/concept: Natwerk | Animatie: Sjoerd Jones | Sound: Park Studio | Muziek: Thomas Peters

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie