IDTV en Hot Pepper starten YouTubekanaal Oudjes
08-03-2017 12:45:00 | Door: Katja Brokke | hits: 4648 | Tags:

Oudjes wordt gepresenteerd door ouderen en is het eerste digitale format dat voortvloeit uit de samenwerking tussen IDTV en Hot Pepper.

Oudjes is een format waar ouderen van 65 jaar en ouder inhaken op de dingen van nu. Ze reageren op de nieuwste videoclips waaronder die van Nicki Minaj, unboxen de modernste dingen en doen challenges die de huidige YouTubegeneratie ook uitvoeren, zoals de Chubby Bunny Challenge.

Romario van ’t Land, eigenaar van Hot Pepper: “De onderwerpen die behandeld worden heb je wellicht af en toe al eens voorbij zien komen, alleen worden deze onderwerpen door dezelfde generatie behandeld. Wij willen de mening van de generatie met de meeste ervaring vangen, in de setting van de huidige YouTubegeneratie.”

Suzanne Pronk, Manager Digital van IDTV:  “Bij IDTV zijn we erg trots op dit nieuwe YouTubekanaal. We willen naast televisie en evenementen ook de online doelgroep bereiken en dat doen we hiermee.”

www.idtv.nl
www.hot-pepper.tv

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie