IKEA kiest MediaCom voor volledige mediastrategie
10-10-2019 12:14:00 | Door: David de Jong | hits: 7625 | Tags:

MediaCom verzorgt voortaan de volledige scope van de digitale mediastrategie inkoop en executie voor IKEA. MediaCom verzorgt sinds 2017 alle branding-gerelateerde media-activiteiten voor IKEA

Het account wordt geserviced vanuit een geïntegreerd MediaCom/Greenhouse-team. Daarbij wordt zowel de branding als activatie verzorgd, met als doel om de business-doelstellingen van IKEA te realiseren.

Brechje Schonk, Act. Customer & Consumer Engagement Manager bij IKEA: "Wij zijn erg blij met de uitbreiding van onze samenwerking. Het Mediacom/Greenhouse-team is ontzettend professioneel. Samen streven we naar een optimale media-integratie, wat ervoor zorgt dat we ons budget zo efficiënt mogelijk inzetten. Alle mediasupport nu onder één dak biedt dat we flexibel zijn gedurende het jaar budgetten te verschuiven daar waar het meer waarde heeft en we beter kunnen inspelen op het snel wijzigende medialandschap. En op de behoeften van onze klant. Het Mediacom/Greenhouse-team heeft alle expertise in huis en neemt ons mee in deze transitie naar een optimale kanaalmix. Het team kenmerkt zich door zijn expertise, strak projectmanagement, heldere rapportages en het aanjagen van een continue proces van optimalisatie. We kijken uit naar een mooie, uitgebreide samenwerking."

Joris Garritsen, Head of Innovation & Digital van MediaCom: "IKEA is een fantastisch merk dat niet meer weg te denken is in Nederland. De ambities zijn groot. Het is geweldig dat wij de uitdaging verder te groeien samen met hen mogen oppakken. Een geïntegreerde aanpak over merk-en-activatie is de toekomst van ons vak en de manier om deze ambities te realiseren.”

www.mediacom.nl
www.ikea.nl

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie