IPG Mediabrands lanceert digitalmarketinglabel Reprise 
14-02-2019 12:07:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 5428 | Tags:

IPG Mediabrands lanceert het digital marketinglabel Reprise in 42 landen. Reprise Nederland zal bestaan uit de ruim 150 professionals van Super Digital en Traffic4u. Daarmee verdwijnen de namen Super Digital en Traffic4u.  

IPG Mediabrands is het moederbedrijf van onder andere Initiative, UM, Traffic4u en Yune. Het creëert met de uitrol van Reprise in 42 landen één digitaal powerlabel voor haar klanten. Met deze zet speelt het van oorsprong Amerikaanse concern in op de behoefte van haar klanten om dynamisch en innovatief bediend te worden en op die manier over de gehele linie te kunnen groeien.  

Reprise richt zich wereldwijd met 3000 medewerkers op datadrivenmarketing: strategie, data, media en creatie. Reprise Nederland zal de klanten van Super Digital en Traffic4u bedienen en daarnaast ook de digitale groepsklanten van zusterbedrijven UM en Initiative.

Reprise zal werken vanuit het bestaande kantoor van IPG Mediabrands in Amsterdam en vanuit haar pand in Groningen. Stijn Fien, momenteel Managing Director van Traffic4u, wordt de nieuwe Managing Director van Reprise Nederland.  

Richard Smoorenburg, Chief Digital Officer van IPG Mediabrands: “We focussen ons met deze herstructurering op verbetering van de dienstverlening voor onze klanten en proberen de praktische implicaties zo klein mogelijk te houden. Door een nauwere samenwerking met zusterbedrijven UM en Initiative, de professionalisering die we maken op het gebied van programmatic en de geavanceerde internationale Reprise tooling waar onze klanten gebruik van kunnen maken, verwachten we een goede stap voorwaarts te maken in de dienstverlening naar onze bestaande en nieuwe klanten.”  

www.ipgmediabrands.com
www.reprisedigital.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie