Initiative werkt voor JAN Pannenkoek
17-12-2015 11:06:00 | Door: | hits: 3443 | Tags:

Initiative is geselecteerd als nieuwe mediapartner voor JAN Pannenkoek in Nederland. JAN Pannenkoek is een merk van Bioderij, fabrikant van koelverse pannenkoeken en poffertjes. De samenwerking met Initiative gaat in per direct en omvat research & insights, strategie, advies, planning & inkoop.

Zo’n 20 jaar geleden is JAN begonnen met het bakken van pannenkoeken en poffertjes, precies zoals zijn moeder deed. Jan bakt niet alleen pannenkoeken en poffertjes maar ook American pancakes en gevulde pancakes. Je vind de producten van JAN in het koelvak van je supermarkt.

Léonie Koning, managing director Initiative: “We zijn er trots op dat dit food-merk voor Initiative heeft gekozen. We gaan per direct aan de slag om samen met het marketingteam van JAN Pannenkoek de ambitieuze doelstellingen te gaan realiseren.”

Tessa van Heijningen, JR Brand Manager JAN: “Wij waren verrast door de gedegen uitwerking van het mediaplan.”

www.initiative.nl
www.janpannenkoeken.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie