Initiative aan de slag voor buitensportwinkel Bever
21-02-2019 08:40:00 | Door: Marianna Beets | hits: 3283 | Tags:

Bever, dé buitenwinkel van Nederland, heeft ervoor gekozen om haar mediastrategie en inkoop bij Initiative onder te brengen. De samenwerking betreft de volledige mediaconsultancy van Bever. Bever heeft 43 winkels die gericht zijn op alles wat met buiten en producten die met buiten te maken hebben.

Jelka Molenaar, Marketing Manager a.i. bij Bever: “Onze missie is om meer mensen in beweging en naar buiten krijgen. Op dit moment hebben we meerdere nieuwe concepten op de planning staan om daar nog meer invulling aan te geven. Vanzelfsprekend is hierin de combinatie van de juiste middeleninzet van radio, tv en online belangrijk. Maar voor een omnichannel retailer is dit complexer dan voor een traditionele retailer. De klant shopt door alle kanalen heen en dat wil je als bedrijf zo goed mogelijk faciliteren. Dat vraagt best wat van de organisatie, maar ook van de partners waar je mee samenwerkt. Wij geloven dat Initiative ons hierbij goed kan ondersteunen.”

Léonie Koning, CEO bij Initiative: “Per 1 januari is de samenwerking met Bever van start gegaan. We zijn erg trots dat we Bever mogen verwelkomen binnen Initiative. We hebben een prachtig portfolio aan retailmerken, waar ieder merk altijd zijn eigen uitdagingen en culturele insights kent. Vanaf het eerste contact met het team van Bever merkten we dat er een natuurlijke match was en we gaan ervoor om de doelstellingen van Bever niet alleen te realiseren, maar ook te overtreffen!”

www.initiative.nl    
www.ipgmediabrands.nl
   
www.bever.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie