Initiative lanceert Initiative Tomorrow
16-06-2016 11:55:00 | Door: | hits: 4440 | Tags:

Initiative introduceert Initiative Tomorrow. De vernieuwde creatieve hub in het hart van de organisatie moet ervoor zorgen dat de klanten zich in al hun marketing- en communicatie-inspanningen blijven aanpassen aan een veranderende wereld.

Nieuw bij Initiative Tomorrow zijn Jasper Admiraal (ex Dentsu Aegis en Kumpany), Arthur Schotsborg (ex TBWA en G-Star) en Chris Römer (ex Dentsu Aegis). Directeur business development Jasper Admiraal runt samen met creatief directeur Joey Hullegie (ex TBWA\Neboko en Selmore) de nieuwe hub. Jasper werkte hiervoor 7 jaar bij Dentsu Aegis, waar hij mede-verantwoordelijk was voor de oprichting en ontwikkeling van branded content advieslabel Content Partnerships. 

Léonie Koning, managing director van Initiative: “Met Initiative zijn we in de afgelopen 2 jaren een nieuwe weg ingeslagen. We zijn creativiteit aan het gebruiken om nieuwe kansen te creëren voor onze klanten. Dat begon vanuit media, maar we doen het tegenwoordig op alle facetten van marketing en communicatie. We hebben steeds meer klanten die ons briefen op alleen een doelstelling. We krijgen dan de vraag: hoe kunnen we dat realiseren? Initiative Tomorrow is de creatieve hub die centraal staat in al die trajecten. Het werk dat we nu maken past bij een nieuwe wereld, waarin marketing en communicatie fundamenteel anders zijn. Wij initiëren verandering en begeleiden onze klanten in die transformatie. Daar hoort werk bij dat voorbij media- of reclamebureau gaat. Met Initiative Tomorrow en Initiative zijn we samen bezig dat nieuw soort bureau te worden. Een bureau dat voor merken kansen creëert in cultuur, maar dan altijd resultaat gedreven en altijd op basis van kennis. We worden een mix tussen media- en reclamebureau, maar dan 2.0. Dus niet alleen de voordelen van volledig geïntegreerd werk, maar ook nog eens oplossingen die onze klanten helpen serieuze stappen naar morgen te zetten.”

Joey Hullegie, creatief directeur van Initiative Tomorrow: “In de wereld van Tomorrow betekent creativiteit niet langer alleen een grappig filmpje of een pakkende slogan. Creativiteit is niks anders dan slimme oplossingen waarmee je kansen creëert die ervoor zorgen dat je er morgen ook nog bent. Als je zo in de wedstrijd zit, verzin je hele andere oplossingen voor je klanten. Dat is niet altijd supertechnisch of geavanceerd. Dat kan best in een traditioneel medium. Maar dan doen we het wel anders dan de rest, waardoor het meer impact realiseert, zoals afgelopen jaar met Gifvertising voor Autodrop. In de Tomorrow van onze klanten worden content, partnerships, influencer marketing en formats belangrijker dan advertising. We hebben ons daar op ingericht door de juiste mensen in huis te halen.”

Jasper Admiraal, directeur business development van Tomorrow: “Het grote verschil met andere bureaus is dat Initiative Tomorrow centraal in de organisatie van Initiative opereert. Creativiteit ontstijgt daarmee het niveau: mediabureau dat reclamebureautje speelt. Creativiteit beïnvloedt de totale dienstverlening. Alle output doorstaat daarmee de toets: leuk dat het vandaag optimaal resultaat oplevert, maar helpt het me ook om klaar te zijn voor morgen? Onze klanten zijn enthousiast over deze totaalpropositie. We zijn heel bijzonder en effectief werk aan het maken voor bestaande klanten zoals bijvoorbeeld Zuivelhoeve, Verstegen, Miele en Grohe. Maar we zien ook steeds vaker dat we pitches winnen met de gezamenlijke propositie, zoals recent Vente-exclusive.com.” 

www.initiative.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie