Initiative lanceert het boek Cultural Velocity: Making Ideas Move
08-11-2019 11:30:00 | Door: Marianna Beets | hits: 3986 | Tags:

Cultural Velocity: Making Ideas Move is Initiative’s recente boek over hoe succesvolle merken groeien met kennis van de cultuur

Wat zijn de geheimen achter de beste culturele marketingideeën van vandaag? Waarom krijgen sommige merken sneller momentum dan andere? Jonah Berger, bestseller van het boek Contagious: Why things catch on en Stefan Burford, Global Chief Strategy Officer van Initiative ontleedden honderden van de succesvolste en cultureel relevantste campagnes van over de hele wereld met topmerken zoals Nike, LEGO, Google en Volvo.

Ze vatten hun bevindingen samen in het nieuwe boek met concrete voorbeelden uit de dagelijkse praktijk. Het boek onthult vijf manieren waarop merken de culturele arena kunnen gebruiken in hun voordeel om sneller te groeien dan hun concurrenten.

Machiel Verkuyl, Strategy Lead van Initiative in Nederland: “Het boek is een ode aan marketing van nu, effectief en relevant. De routes met strategieën die elk merk kan toepassen om Cultural Velocity tot leven te brengen zijn concreet en voorzien van sprekende voorbeelden. Groei begint met kennis van de cultuur en dit boek daagt je uit!”

Meer informatie is te vinden op www.culturalvelocitybook.com.

www.initiative.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie