Initiative wereldwijd mediabureau Lego Group
12-12-2017 12:50:43 | Door: Katja Brokke | hits: 4130 | Tags:

Initiative heeft na een intensief pitchproces het wereldwijde media-account van Lego Group gewonnen. Eerder dit jaar heeft Initiative - onderdeel van IPG Mediabrands - haar propositie opnieuw vormgegeven om merken te laten groeien in een wereld waarin reclame steeds makkelijker te vermijden is en waarin consumentengedrag sneller verandert dan het gedrag van merken.

Julia Goldin, Chief Marketing Officer van Lego Group: “We zijn enthousiast over de samenwerking met het Initiativeteam, we verbinden ouders en kinderen op nieuwe, innovatieve manieren. Na een uitvoerige wereldwijde pitch geloven we dat Initiative’s digital first-aanpak, het internationale bereik gecombineerd met sterke lokale inzichten ons team het beste helpt met het realiseren van onze doelstelling: LEGO play naar meer kinderen over de wereld te brengen.”

Mat Baxter, Global CEO van Initiative: “Het LEGO merk en de iconische producten hebben een speciale plek in het leven van kinderen en ouders. En we zijn vereerd dat LEGO ons zo’n grote verantwoordelijkheid toevertrouwd, we zijn blij onderdeel te zijn van het team.”

www.initiative.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie