Initiative werkt voor GROHE
17-02-2016 21:11:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 3329 | Tags:

Na een kort oriëntatietraject heeft GROHE ervoor gekozen om haar media- en reclamebelangen onder te brengen bij Initiative in Nederland. De samenwerking gaat per direct in en omvat naast een breed palet aan mediadiensten zoals strategie, insights, planning & inkoop van alle media inclusief branded content en digital, ook concepting- en creatiediensten. De voorbereidingen voor een geïntegreerde GROHE campagne zijn in volle gang.

GROHE is 's werelds marktleider in de sanitair branche en produceert hoogwaardige sanitaire producten zoals kranen, thermostaatkranen, douchesystemen en installatiesystemen voor de consumenten- en professionele markt. De kernwaarden van GROHE zijn kwaliteit, technologie, design en duurzaamheid. Deze waarden staan hoog in het vaandel om iedereen, overal en altijd Pure Freude an Wasser te bieden.

Marlies Osinga, marketing & communicatie GROHE Nederland: “In aanloop naar de ontwikkeling van een voor GROHE belangrijke multi-channel campagne zijn we op zoek gegaan naar een bureau met alle benodigde expertise onder één dak, met daarnaast een duidelijke, directe omgangsvorm en aanpak. De open en enthousiaste kennismaking met Initiative in combinatie met de vernieuwende en snelle aanpak in de opstartfase van de samenwerking zijn voor ons de bevestiging dat we met Initiative het juiste bureau hebben gekozen om een succesvolle campagne in de markt te zetten.”

Léonie Koning, managing director Initiative:  “We hebben veel zin om voor GROHE aan de slag te gaan en zijn trots dat dit mooie A-merk vol overtuiging voor Initiative heeft gekozen! Niet alleen op basis van onze media-expertise maar ook door onze toegevoegde waarde op creatie."

www.initiative.nl
www.grohe.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie