Initiative wint mediapitch T-Mobile Nederland
09-09-2016 14:18:00 | Door: Marianna Beets | hits: 4975 | Tags:

T-Mobile Nederland heeft besloten om vanaf 2017 de mediabelangen onder te brengen bij Initiative. De samenwerking omvat diensten op het gebied van strategie, insights, planning en inkoop.

Met 3,7 miljoen klanten is T-Mobile Nederland, onderdeel van Deutsche Telekom, een van de grootste aanbieders van mobiele telecommunicatie voor consumenten en zakelijke klanten. T-Mobile biedt klanten op eenvoudige en aantrekkelijke wijze toegang tot mobiele telecommunicatiediensten en is toonaangevend op het gebied van mobiel internet. T-Mobile Nederland voert de merken T-Mobile, BEN en KNIPPR.

Het afgelopen jaar heeft T-Mobile een aantal grote stappen genomen, waaronder de introductie van een nieuwe merk identiteit en de lancering van het nieuwe merk KNIPPR. Waar veranderingen worden doorgevoerd, worden ook nieuwe keuzes gemaakt met betrekking tot leveranciers. T-Mobile is een pitchtraject gestart met diverse mediabureaus. Naar aanleiding van de uitkomsten uit deze pitch heeft T-Mobile besloten om het contract met MediaCom te beëindigen en met een nieuw mediabureau in zee te gaan. Vanaf 2017 legt T-Mobile haar mediabelangen bij Initiative neer.

Léonie Koning, Managing Director Initiative: “We zijn trots dat T-Mobile juist in deze veranderfase voor Initiative heeft gekozen. We kijken er naar uit om onze bijdrage te leveren aan het succes van de merken T-Mobile, BEN en KNIPPR in Nederland.”

Lees ook: [Interview] Léonie Koning over de lancering van Initiative Tomorrow

www.initiative.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie