Interpolis vindt partner in De Speld & Partners
13-06-2017 16:21:30 | Door: Katja Brokke | hits: 2970 | Tags:

Een nieuw hoofdstuk in de samenwerking tussen het satirische medium De Speld en Interpolis heeft goede resultaten opgeleverd. De webserie Nederland Gezellig! en de SlimOpWeg Hulp-campagne hebben een miljoenenbereik opgeleverd.

De samenwerking tussen de verzekeraar en website begon in het voorjaar van 2016. Het toen net opgerichte bureau De Speld & Partners ontwikkelde enkele advertorials voor Interpolis die bij een breed publiek aansloegen. Door het succes zag Interpolis mogelijkheden voor een intensievere samenwerking. Beide partijen gingen op zoek naar een manier om het merk Interpolis nog beter op de kaart te zetten bij een lastig te bereiken doelgroep: millennials.

De geïntensiveerde samenwerking resulteerde in de sponsoring van de twaalfdelige webserie Nederland Gezellig, een advertorialcampagne ter introductie van de nieuwe SlimOpWeg Hulp van Interpolis en een Branded Room op De Speld. Het leverde de volgende resultaten op:

- Nederland Gezellig: 4,3 miljoen views, engagement per aflevering: 5.428

- SlimOpWeg Hulp-advertorials: 570.000 mensen bereikt, engagement per advertorial: 3.219

- Interpolis Branded Room: 275.000 unieke paginaweergaven

Kim Smulders van Interpolis: “De sponsoring van Nederland Gezellig was voor ons een goede manier om ons merk onder de aandacht te brengen. De advertorials, de Branded Room en de afleveringen vulden elkaar goed aan.”

http://www.despeld-partners.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie