Isobar creëert Halloweencampagne Fanta
01-11-2017 12:17:55 | Door: Katja Brokke | hits: 2590 | Tags:

Fanta lanceert in samenwerking met Isobar een Halloweencampagne. Vanuit de Fanta Halloween Headquarters werken heksen en andere griezelige karakters samen om Nederlandse jongeren te inspireren Halloween te vieren. Met deze campagne wil het frisdrankmerk Nederlanders enthousiasmeren Halloween te omarmen.

De campagne wordt uitgerold via Facebook, Snapchat, Instragram en YouTube en bestaat uit exclusieve Halloween cans, online video, social tutorials, Snapchatlenzen, social activaties, pranks en een Scarify your video-service waarin fans via Facebook Messenger een enge video kunnen maken om hun vrienden mee te pranken. Tevens wordt er samengewerkt met influencers Mascha (Beautygloss), Denise (Iamtheknees) en Oma Miep om de campagne onder de aandacht te brengen bij jongeren in de leeftijdsgroep 13+.

De campagne loopt tot en met 11 november 2017 en is een kick-off van de Fanta Halloween Headquarters die de komende jaren zal terugkeren tijdens Halloween.

Samenwerking

Isobar Nederland ontwikkelde de Halloweencampagne voor Fanta tijdens een pitch van Coca-Cola Nederland. Na de pitch besloot Coca-Cola de samenwerking voort te zetten met Isobar.

Sabina van Wijk, Digital Manager bij Coca-Cola Nederland: “Na een jarenlange samenwerking hebben we weer voor Isobar NL gekozen als full service digital agency voor alle merken van Coca-Cola Nederland. De expertise en energie van Isobar tijdens de pitch heeft ons overtuigd en is tevens merkbaar in deze campagne”

Credits:
Klant: Fanta (Coca-Cola Nederland) | Digital Creative agency: Isobar | Mediabureau: UM

www.isobar.com/nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie