J. Walter Thompson Amsterdam en Initiative ontwikkelen zomercampagne voor Spa Bruisend
05-07-2016 09:47:00 | Door: | hits: 4251 | Tags:

Met onder andere een tv-commercial, sampling, abri’s en online inzet wil het merk jongvolwassenen tussen de 20-35 jaar kennis laten maken met de veelzijdigheid van Spa Bruisend. Hierbij staat het hele assortiment van Spa Bruisend centraal: de bekende Spa Intense, de verfijnde Spa Finesse en de Touch Of-variaties met een vleugje smaak. De campagne start in week 27 en loopt door tot en met week 33. 

Starten met Spa Touch Of

Spa Touch Of is de unieke en verfrissende combinatie van bruisend natuurlijk Spa mineraalwater uit het hart van de Belgische Ardennen en een vleugje smaak. In week 27 t/m 29 zijn alle zes smaken (Mint, Lemon, Grapefruit, Blackcurrant, Apple en Peach) te zien in een landelijke tv-commercial. Deze tv-campagne wordt breed ondersteund door beeldmateriaal op abri’s, mobile en online displays en door relevante content op platforms als Culy, NSMBL, Beautify, Famme en Manners. In week 29 t/m 35 is er uitgebreid aandacht voor de twee nieuwste smaken van Spa Touch Of, Apple en Peach. Bij stadcentra, winkelcentra en treinstations maakt de consument kennis met deze twee laatste Spa innovaties. Ook op festivals, stadsparken, dagrecreatiegebieden en schoolcampussen zijn mobiele teams op urban bikes te vinden om Spa Touch Of te laten proeven. 

Vervolgen met een bruisende activatie

De campagne vervolgt met actie waarbij men bij aankoop van een Spa Bruisend product van week 30 t/m 33 kans maakt op een virtual reality set van Samsung of één van de Spa VR Cardboards. De VR-bril is razend populair en hét must-have techproduct van dit moment. Met een cardboard verandert een smartphone in enkele minuten in een ware VR-bril. Deelnemen aan de actie is eenvoudig: scan de barcode van het Spa Bruisend product op spa.nl en vul je e-mailadres in. Iedere week selecteert Spa een aantal gelukkige winnaars. 

Beleef de pure kick

Om de VR-campagne te ondersteunen en de consument kennis te laten maken met de effecten van Virtual Reality is er een 360º video gemaakt waarin een jonge man in een kajak van een wilde rivier afkomt en vervolgens op een rustige rivier vaart. Deze kajak ervaring geeft hem een pure kick, net zoals Spa Bruisend dat doet. De video is gedurende de vier actieweken te zien op Spa.nl. Daarnaast kan een speciale 360° versie van de film bekeken worden op onder meer YouTube en Facebook.

Credits

Opdrachtgever: SPADEL NEDERLAND | Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Edwin van Dijken | Reclamebureau: J. Walter Thompson Amsterdam | Mediabureau: Initiative Media | PR-bureau: MVPR.

www.jwtamsterdam.nl
www.initiative.nl
www.spa.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie