JWT Amsterdam en Nationale-Nederlanden lanceren campagne
15-06-2015 11:48:00 | Door: | hits: 5156 | Tags:

JWT Amsterdam ontwikkelde voor Nationale-Nederlanden een nieuwe campagne. Met een service voor heel werkend Nederland brengt Nationale-Nederlanden pensioenpotjes onder de aandacht. Want als je verschillende banen hebt gehad, dan heb je wellicht ook meerdere pensioenpotjes. Of het interessant is om ze samen te voegen, ontdek je met de Pensioen Ophelder Service.

In de tv-commercial volgen we Erik Eizinga door de jaren heen, van krantenjongen tot scheepsontwerper. Een reis door de hele loopbaan van Erik. De rauwe intro van Herman Broods Saturday Night geeft de commercial een oer-Hollands en authentiek tintje.

Naast de tv-commercial worden ook radiocommercials, online banners en pre-rolls ingezet en wordt een online platform geïntroduceerd. De campagne is maandag van start gegaan.

www.jwtamsterdam.nl
www.nn.nl/pensioen

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

 Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie