JWT ontwikkelt tv-spot voor Secret Escapes' sceptici
28-06-2018 09:25:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 3687 | Tags:
Op 1 juli 2018 lanceert Secret Escapes haar nieuwe campagne. In samenwerking met reclamebureau J. Walter Thompson (JWT) Amsterdam is een tv-commercial ontwikkeld met de sceptische houding die vaak typerend is voor Nederlanders in de hoofdrol. Hiermee onderstreept Secret Escapes dat de exclusieve reisaanbiedingen op de website misschien onwerkelijk lijken, maar dit niet zijn.
 
Verdacht lage prijzen
De commercial is gebouwd rondom de bekende Nederlandse uitspraak: Het lijkt te mooi om waar te zijn... De tv-spot laat een koppel zien dat heerlijk aan het genieten is in een luxe hotelkamer, maar al snel neemt de achterdocht de overhand en is het stel ervan overtuigd dat de deal te mooi is om waar te zijn. Een situatie die typerend is voor Nederlanders: het verlangen naar luxe en meerwaarde, maar het wantrouwen van goede deals. 
 
Bas Korsten, Creative Partner van JWT Amsterdam: "In plaats van tegen deze gezonde dosis wantrouwen van Nederlanders in te gaan, hebben er een creatieve draai aan gegeven. Secret Escapes is gevat en stijlvol en biedt haar members verbazingwekkende kortingen, hierdoor zijn we ervan overtuigd dat het merk deze boodschap kan uitdragen."
 
 
Rebecca Allen, Head of Market van Secret Escapes Nederland: "Het doorbreken van de Nederlandse marktconventies is de sleutel om Nederlandse reizigers meer vakantie te kunnen bieden voor hun geld. We gaan met trots de uitdaging aan om Nederlanders op een frisse en onderscheidende manier de meerwaarde te bieden waar zij naar op zoek zijn."

Secret Escapes zet nu de eerste stap met haar tv-commercial en bouwt daar een campagne omheen.
 
Over Secret Escapes

Secret Escapes is opgericht in 2011 in het Verenigd Koninkrijk en biedt leden tot 70 procent korting op hotels en vakanties. De website is actief in 21 verschillende landen wereldwijd. Aanmelden is gratis en de deals geven gegarandeerd de laagste online prijzen. Naast exclusieve kortingen worden ook extra’s als kamer-upgrades, diners, een fles champagne en spabehandelingen aangeboden.
 
Credits
Client: Rebecca Allen, Stephanie Trivass, Martin Kurkowski | Creative Partner: Bas Korsten Creative Director: Michael Jansen, Friso Ludenhoff | Deputy MD: Alewijn Dekker | Agency Producer: Martijn van Hees | Director: Tim Oliehoek | Production Company: 25fps
 
www.secretescapes.nl
www.jwt-amsterdam.pr.co
 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie