Jeroen Hubert IKEA: nieuwe voorzitter SAN
14-09-2017 07:29:00 | Door: Arjen Westra | hits: 3011 | Tags:

Het bestuur van de SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland, heeft Jeroen Hubert (l) tot haar nieuwe voorzitter gekozen. Hij volgt hiermee Paul Geraeds (ceo van Bakker.com) op, die de afgelopen vijf jaar voorzitter was.

Jeroen Hubert is in het dagelijkse leven global marketing communication manager bij de IKEA Group en brengt een jarenlange ervaring op het gebied van marketing en communicatie aan adverteerderszijde mee.

Jeroen Hubert: “Ik heb enorm veel zin en vertrouwen om een fenomeen als de SAN de komende jaren weer een stap verder te brengen, vanuit een stevige basis. Kennis delen en netwerken zijn hierbij het uitgangspunt.”

Daarnaast is Ewa Skotnicki Manager Marketingcommunicatie bij Triodos Bank Nederland
secretaris/vicevoorzitter geworden en Jasper van der Bijl Manager Marketing Communicatie bij Pon (VW) blijft in het dagelijks SAN bestuur de penningmeester.

Tevens is Caroline van Turennout manager marketing en communicatie Zeeman nieuw toegetreden tot het bestuur van de SAN alsmede Robbert de Vreede in het dagelijks leven bij Unilever Benelux, vice president foods & digital transformation.

Zij vullen de plek op in het SAN bestuur ontstaan door het vertrek van Aline van Keulen (KPN) en Paul Geraeds (Bakker.com) die resp. vijf en acht jaar in het SAN bestuur hebben gezeten.

Verder kent de SAN naast de vijf hierboven genoemde bestuursleden de volgende drie leden: Léontine Admiraal senior manager business development PwC, Jaap Houthuijs ex Bols, Ron Schneider hoofd marketing en sales bij de NS.

www.sanaccent.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie