Jill van Emmerik en Sanne Ueffing versterken creatie epidemie
04-07-2018 09:47:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2645 | Tags:

Jill van Emmerik, art, en Sanne Ueffing, copy, aka JILLSAN zijn als creatief team gestart bij bureau epidemie. Beide creatieven hebben ervaring in zowel de reclame- als mediawereld en weten als geen ander data-gedreven inzichten en strategieën toe te passen op creatieve concepten.

Dat geldt ook voor de manier waarop de twee te werk gaan. Altijd op zoek naar het grote idee met een strategisch inzicht als de basis. Een werkwijze die perfect aansluit op de werkwijze van epidemie.
JILLSAN: "Wat super goed en fijn is, is dat creativiteit bij epidemie voorop staat. Er worden geen concessies gedaan.”

Michiel Klein Schiphorst, creatief partner van epidemie: "De chemie tussen Jill & Sanne en de rest van het bureau is echt top. Ze weten elke briefing te verrassen en weten met hun energie en ideëen iedereen te inspireren.”

De eerste campagnes van het creatieve team zijn de afgelopen week al live gaan. Zo zijn ze verantwoordelijk voor de campagne 'Full of Surprises' van Canei en de Zonnicitatie-activatie voor Zelfstroom.

Foto: Krijn van Noordwijk

www.epidemie.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie