Joe Public pakt drie van tien finaleplekken Ster Gouden Loeki 2017
10-01-2018 10:08:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3769 | Tags:

De strijd om de Ster Gouden Loeki 2017 is losgebarsten met de bekendmaking van de 10 finalisten. De commercials die nog in de race zijn voor de publieksprijs voor reclame zijn van Albert Heijn, Douwe Egberts, Gamma, Jumbo, Ohra, Plus, Volkswagen en Wereld Natuur Fonds. Tot en met maandag 22 januari 12:00 uur kan het Nederlands publiek stemmen op zijn of haar 3 favoriete commercials via www.stergoudenloeki.nl. Woensdagavond 24 januari wordt de Ster Gouden Loeki uitgereikt in Koninklijk Theater Carré in Amsterdam.

De 10 finalisten

  • Albert Heijn met Appie Christmas! (TBWA\Neboko).
  • Douwe Egberts met Burendagen (TBWA\Neboko).
  • Gamma met Achter het behang plakken (Joe Public).
  • Jumbo met Gezonder eten (Alfred International).
  • Jumbo met Samen maken we het helemaal Kerst (Alfred International).
  • Ohra met Schoolvrienden (Joe Public).
  • Ohra met Viervoeters. Voordelig. Verzekerd. (Joe Public).
  • Plus met Goed eten is samen eten (J. Walter Thompson Amsterdam).
  • Volkswagen met Zit (DDB & Tribal Amsterdam).
  • Wereld Natuur Fonds met Geef de tijger een toekomst.

Hoe werkt de Ster Gouden Loeki?

Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de 10 mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze 40 commercials zijn opnieuw aan een onafhankelijk panel van Gfk voorgelegd, met als resultaat de 10 finalisten van het jaar. De winnaar van de Ster Gouden Loeki 2017 wordt voor 50 procent bepaald door het publiekspanel en voor 50 procent door het Nederlands publiek.

www.stergoudenloeki.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie