Keesing Media Group lanceert puzzelcampagne
18-07-2018 10:26:00 | Door: | hits: 5425 | Tags:

Keesing Media Group, onder andere bekend van Denksport, 10 voor Taal, Sanders en Jan Meulendijks, heeft de campagne Vakantie voor je brein gelanceerd. Centraal in de campagne staat dat puzzelen een simpele en leuke manier is om rust te brengen in het doorgaans hectische leven.

De campagne is non-branded en gericht op puzzelboekjes in het algemeen. Hiervoor hebben Sanders en Denksport de handen ineen geslagen.

Philip Alberdingk Thijm, CEO van Keesing Media Group: “Nu de merken Denksport en Sanders de handen ineen hebben geslagen, kunnen we ons via marketing volledig richten op de voordelen van puzzelen an sich, in plaats van op de verschillende merken.” 

De campagne haakt in op de drukte van ons bestaan. Iedere vrije minuut wordt ingevuld en we hebben weinig momenten voor onszelf. Vaak worden oplossingen voor deze drukte gezocht in dure mindfulnesstrainingen, meditatiecursussen en detoxvakanties. De campagne wil laten zien dat er ook manieren dichterbij huis zijn om even te ontspannen, waaronder natuurlijk puzzelen.

In een serie online video's en (print-) advertenties wordt de ontspanning die puzzelen brengt uitvergroot in situaties waar men wel een beetje rust kan gebruiken. Verder is de campagne ook doorgevoerd op de winkelvloer met POS-materialen en instore videobanners.

www.keesing.nl 


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie