KesselsKramer maakt campagne voor Lotto
07-03-2018 18:28:00 | Door: Max Vlugt | hits: 2635 | Tags:

Het is geen Olympisch onderdeel en er worden geen medailles mee verdiend. Toch is het populairder dan voetbal. Bovendien hoef je er niet voor naar de sportschool, want meedoen gaat vanzelf. 

Lotto vindt dat het tijd wordt om de grootste sportprestatie van allemaal te omarmen: je dagelijkse leven. Dit is de gedachte achter de nieuwe schoenen- en kledinglijn LIFE's collection

De Lente en Zomer 2018 campagne heeft als tagline LIFE's for living en wordt vandaag gelanceerd in Italië, Spanje, Frankrijk, Portugal, Griekenland en Zuid-Amerika. De communicatie wordt uitgerold over verschillende digitale media, bevat een social en digital PR strategie plus de lancering van een nieuwe webwinkel. Offline is er gekozen voor een sterke instore aanwezigheid, verschillende print advertenties en selectieve outdoor.

LIFE's for living speelt met het contrast tussen competitieve sport en je gewone dagelijkse leven. Hierdoor is de campagne luchtig en licht ironisch, wat aansluit bij de nieuwe aanpak van Lotto om het dagelijkse leven als kans te zien om te bewegen en te trainen, zonder daar al te moeilijk of serieus over te doen. 

De campagne is ontwikkeld door KesselsKramer, een onafhankelijk communicatiebureau opgericht in 1996 met vestigingen in Londen en Amsterdam en een productie-hub in Los Angeles. De fotografie was in handen van de Britse fotografe Steph Wilson. 

www.kesselskramer.com
www.lotto.it

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie