KesselsKramer ontwikkelt campagne 'Buiten is nooit ver weg' voor Bever
01-06-2018 11:15:00 | Door: Marianna Beets | hits: 3356 | Tags:

Bever wil als grootste buitensportwinkel van Nederland de drempel om actief naar buiten te gaan verder verlagen. In de films die vanaf deze week zijn te zien op televisie en online kanalen spelen medewerkers van Bever de hoofdrol. Zij laten Nederland zien dat buiten gewoon achter de voordeur ligt. 

De campagne is geïnspireerd op onderzoeksresultaten van de Wageningen Universiteit, waaruit blijkt dat tweederde van de Nederlanders zichzelf ziet als ‘buitenmens’, terwijl ze in werkelijkheid 90 procent van hun tijd binnen zitten. De stap naar buiten blijkt voor veel mensen nog moeilijk, omdat ze hem groter voorstellen dan hij eigenlijk is. Toch is het belangrijk dat iedereen naar buiten gaat, voor zowel de fysieke als geestelijke gezondheid. Zonlicht, frisse lucht en beweging: een mens functioneert niet naar behoren zónder. Veel mensen weten dit wel, maar handelen er niet naar. Vandaar dat Bever, in een campagne ontwikkeld door KesselsKramer, iedereen oproept om simpelweg de deur uit te stappen.

BEVER Buiten is nooit ver weg from KesselsKramer on Vimeo.

Pieter Saman, CEO Bever: "Net als in onze vorige campagnes willen we ook nu mensen inspireren om naar buiten te gaan. Wandel gewoon eens rond in je buurt, pak de fiets naar je werk of naar het bos. Het hoeft echt niet lang te duren, maar het geeft meteen veel energie. En buiten is veel dichterbij dan we denken. Als je je deur uit stapt, dan ben je er al. Met die gedachte willen we zo veel mogelijk mensen van de bank af trekken."

www.kesselskramer.com  
www.bever.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie