KesselsKramer ontwikkelt niks voor Greenpeace
02-11-2017 14:12:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2963 | Tags:

Nederland staat steevast in de top van de rijkste landen ter wereld. Vaak luidt het antwoord op de vraag wat iemand voor de feestdagen wil hebben dan ook negen van de tien keer: “niks”.  

Greenpeace vond het tijd om hier een passende oplossing voor te vinden. Samen met KesselsKramer werd voor de feestdagen het ideale cadeau ontwikkeld voor de Nederlander die alles al heeft: niks. Oftewel, een fraai vormgegeven doosje waar letterlijk niks inzit.

Het is een symbolisch cadeau waarvan de opbrengst als donatie wordt ingezet voor het herstel van een duurzaam evenwicht tussen mens en milieu. De campagne bestaat uit social media en digital out-of-home. Ook werd met medewerking van pr-bureau Ganbaroo en Sophie Hilbrand een tijdelijke NIKS-winkel geopend in Lil’ Amsterdam op het centraal station.

De productlijn met zeven verschillende soorten niks is verkrijgbaar op greenpeace.nl/niks.

www.kesselskramer.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie