[Kijkcijfers] Kijktijd daalt in februari met 3,9 procent, NPO vergroot marktaandeel
08-03-2017 08:51:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 3227 | Tags:

In februari keken we dagelijks bijna een kwartier - 14 minuten - minder lang televisie dan in februari 2016, een daling van 3,9 procent.


NPO zag het marktaandeel met 2,1 procentpunt groeien tot 36,8 procent, een groei van 6,1 procent.

RTL zag het marktaandeel met 0,2 procentpunt dalen tot 29,4 procent, een daling van 0,7 procent.

SBS leverde substantieel in. Het marktaandeel daalde met 1,3 procentpunt, een daling van 7 procent.


www.kijkonderzoek.nl/maandoverzichten

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie