Kokoro ontwikkelt merkthema Simyo
18-12-2017 10:38:00 | Door: | hits: 2001 | Tags:

Simyo heeft begin december een herpositionering gedaan met als merkthema Jij blij, Wij blij. Kokoro Amsterdam heeft het merkthema bedacht. Met dit nieuwe merkthema maakt de provider per direct databundels groter en verlaagt het de prijs. Ook introduceert Simyo een nieuw klantenservicekanaal: live chat. 

Veel feedback van Simyoklanten betrof grotere databundels voor een lagere prijs. Nederlanders gebruiken steeds meer data en met de nieuwe internetbundel van 8000 MB kunnen alle Simyoklanten nu genoeg data krijgen voor hun smartphone.

Naast grotere bundels en lagere prijzen introduceert Simyo ook een nieuw klantenservicekanaal voor zijn klanten, waarbij ze live kunnen chatten met een medewerker via de klantenservicepagina van Simyo. 

www.simyo.nl
www.kokoroamsterdam.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie