L’Oréal van Zenith naar OMD
23-07-2018 10:54:00 | Door: Katja Brokke | hits: 4877 | Tags:

OmnicomMediaGroup kwam als winnaar uit de bus na een uitgebreid pitchproces waaraan verschillende bureaunetwerken hebben deelgenomen. Het uitgebreide pitchtraject werd zorgvuldig begeleid door Henk Plessius van FMA. De mediapitch richtte zich op de Nederlandse markt. OMD zal een geïntegreerde aanpak van strategie, insights, planning en inkoop voor alle online en offline campagnes voor haar rekening nemen.

Roland Teerenstra, Managing Director van OMD: "Wij zijn trots dat L’Oréal voor OMD heeft gekozen. We hebben met een data driven, audiencefirst-aanpak slimme oplossingen gebouwd op het vlak van media, content en technologie die we nu gaan inzetten om samen met L’Oréal verder te bouwen aan haar (digital) lovebrands."

Casper van der Waal, mediamanager van L’Oréal Nederland: "OMD heeft alle belangrijke eigenschappen van een eigentijds mediabureau: een pragmatische en geavanceerde visie op datagedreven marketing, transparantie in alle processen en bovenal veel getalenteerde en betrokken mensen. Onze teams kijken uit naar de samenwerking!"

Irene de Vos, Director of Strategy van OMD: "De ambitie van L’Oréal om rijke en gepersonaliseerde relaties met hun consumenten te creëren, sluit perfect aan op onze audience first driven-aanpak. Vanuit een specifiek strategisch framework waarin klantwaarde-ontwikkeling centraal staat, gaan wij op zoek naar pakkende insights en vertalen we die in passende campagne strategieën en tactics. Gedurende het pitchtraject kwam duidelijk naar voren dat zowel L’Oréal als OMD een gedeelde visie heeft op precision marketing. Met onze data & technologie capabilities op het vlak van precision marketing kunnen wij L’Oréal verder helpen in haar ambities."

www.omnicommediagroup.nl
www.omd.com/nederland

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie