Lancering voetbalmagazine FourFourTwo
08-11-2018 12:09:00 | Door: Marianna Beets | hits: 3602 | Tags:

Het voetbalmagazine FourFourTwo is nu in Nederland en België verkrijgbaar. Nederlands elftal- en Liverpool-icoon Dirk Kuijt siert de cover van de eerste editie. Daarnaast beantwoordt vers-gestopte Rafael van der Vaart 27 bijzondere vragen en kruipen we in het hoofd van het ongrijpbare Franse fenomeen Pogba. De karakteristieke covers zijn kenmerkend voor het merk FourFourTwo, dat met zijn originele invalshoeken altijd weet te verrassen. De eerste editie heeft de symbolische actieprijs van 4,42 euro.

In de eerste uitgave blikt Dirk Kuijt in een uitgebreid interview terug op zijn tijd in Liverpool en bij Oranje. Daarnaast bevat deze editie een dossier over het huidige Liverpool en de werkwijze van topcoach Jürgen Klopp, komen de grootste cultclubs ter wereld aan bod en proberen we de mysterieuze sterspeler Paul Pogba te doorgronden. 

In meer dan twintig landen

FourFourTwo wordt in meer dan twintig landen uitgegeven en bespreekt naast de Premier League de grote Europese voetbalcompetities en de internationale sterren. In interviews en achtergrondverhalen wordt de liefde voor voetbal vertaald naar een positief en modern magazine. FourFourTwo staat bekend om de medewerking die het magazine van de sterren krijgt, hetgeen leidt tot exclusieve interviews met een verrassende insteek en opvallende fotoreportages.

Yoeri van den Busken, hoofdredacteur van FourFourTwo: “Dit toonaangevende magazine heeft wereldwijd naam gemaakt door uit te blinken in originaliteit. Lezers zien dat maandelijks terug in de onderwerpkeuze, vormgeving en illustraties. De redactie blijft het liefst weg bij de waan van de dag en richt zich op de mooie en bijzondere kanten van het voetbal. Niet zelden gebeurt dat met een knipoog.”

Arjan Kropman, directeur bij F&L Media: “We zijn bij F&L Media knetterhard aan het werk om de toekomst van de magazine-markt te bepalen. We geloven daarbij in een combinatie van heel veel mogelijkheden, waarbij onze kennis, ervaring en kunde om sterke content te maken altijd een hoofdrol speelt. FourFourTwo laat zien dat we vertrouwen in papier als drager hebben. De nieuwe lees-app voor abonnees laat zien dat we ook verder kijken. Ik ben ervan overtuigd dat FourFourTwo met dit redactieteam en onze aanstaande partners een mooie toekomst in Nederland en België heeft.”

Internationaal merk

FourFourTwo wordt in het Verenigd Koninkrijk door Future Publishing uitgegeven. Uitgever F&L Media gebruikt het Britse magazine als basis voor een eigentijds tijdschrift dat de internationale voetbalwereld bespreekt. FourFourTwo verschijnt tien keer per jaar en telt 100 pagina’s. 

Fotocredit: Marjoleine Brons

www.fnl.nl/corporate

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie