Lemon Scented Tea zet waarderen centraal in Nuon-campagne
12-09-2017 06:22:00 | Door: Arjen Westra | hits: 2375 | Tags:

Met een nieuwe, geïntegreerde campagne geeft Nuon met specifieke klantbeloftes verdere verdieping aan de merkpositionering Luisteren geeft energie. In deze campagne staat het waarderen van langere relaties centraal.

Friso Westenberg, marketingcommunicatie manager Nuon: "Iedereen kan zeggen dat klanten op nummer één staan maar als je er niets mee doet, blijft het bij woorden. Wij doen het anders met Nuon Blijven Loont en Nuon Exclusief. Wij willen laten zien dat wij onze klanten écht waarderen. Deze campagne draait om hen en niet om ons. Na de online soft launch van afgelopen vrijdag hebben de eerste 5000 klanten hun Exclusiefpunten al verzilverd."

Gijsbregt Vijn: "Iedereen heeft wel een Ome Jan in zijn omgeving. Iemand die altijd voor iedereen klaar staat en daarvoor wel wat vaker gewaardeerd mag worden. Met de TVC laten we op een emotionele manier zien wat waardering doet voor mensen en hoe Nuon haar klanten waardeert."

Credits

Bureau: Lemon Scented Tea | Regie: Bram van Alphen | Productiemaatschappij: hazazaH | RTV-producer: Sander Heeroma | Geluid: LAB-3 | Postproductie: Captcha! | Verantwoordelijk bij klant: Friso Westenberg, Helma Verstoep

www.nuon.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie