Léon Bouwman naar New Skool Media
22-10-2018 19:03:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 5739 | Tags:

Léon Bouwman wordt per 1 januari uitgever en directeur Line/Brand Extensions en Events bij New Skool Media. De afgelopen twee jaar werkte hij voor Sijthoff Media, uitgever van onder meer Adformatie. Geheel in stijl wachtte Adformatie niet totdat New Skool Media het persbericht had gestuurd maar pakte het nieuwtje zelf nog even mee - de laatste lol die ze aan Léon konden beleven.

Léon Bouwman werkte voor onder meer Kras Stervakanties, ReclameWeek en Adformatie. Bij Adformatie was hij eerst mediaredacteur - onder hoofdredacteur Michael van Os, later werd hij hoofdredacteur van het reclamevakblad. Hij werkte ruim 6 jaar bij FD Mediagroep. Hij bouwde FD/BNR Networks op, dat redactionele partnerconcepten ontwikkelt als Wereldveroveraars, Eyeopeners, de BNR Businessclub en FD Circle.

Bij Sijthoff Media werkte Léon als Chief Content Officer. Zijn verbintenis duurde twee jaar. Dat was korter dan verwacht, laat hij weten.

www.newskoolmedia.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie