Lidl in Goede Tijden, Slechte Tijden
06-11-2017 09:52:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 2596 | Tags:

Vanaf 6 november strijkt supermarktketen Lidl neer in Meerdijk, de woonplaats van alle personages in Goede Tijden, Slechte Tijden. De supermarktketen wil zichzelf hiermee als werkgever op de kaart zetten. De samenwerking met Goede Tijden, Slechte Tijden is onderdeel van de nieuwe arbeidsmarktcampagne van Lidl die vanaf begin november start. 

Joyce Borghardt, salesdirecteur Branded Content bij RTL: "GTST is uitgegroeid tot de best bekeken Nederlandse serie en een sterk eigentijds en transmediaal merk. Met de televisieserie, de website, de Meerdijk-app, social media, events en licensing worden verhalen steeds via een ander complementair platform aan de kijker verteld. De samenwerking met Lidl is hier een mooi voorbeeld van: het verhaal start in de serie door het integreren van Lidl in Meerdijk en door er een personage daadwerkelijk te laten werken en wordt onder andere verder verteld in de app." 

Lidl is al meer dan 20 jaar actief in Nederland en telt 18.500 medewerkers, waarvan het grootste gedeelte werkzaam is in één van de ruim 400 winkels.

Lianne Toebes, manager arbeidsmarktcommunicatie & recruitment Lidl Nederland: ''Lidl staat met haar filialen middenin de samenleving. Daarnaast zijn we een veelzijdige werkgever en dat willen we graag laten zien door als dynamisch bedrijf zichtbaar te zijn in Nederlands' populairste serie."

www.gtst.nl
www.rtl.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie