Linda Boks Commercieel Directeur bij Hearst Netherlands
29-03-2018 12:11:00 | Door: Marianna Beets | hits: 5023 | Tags:

Linda Boks volgt Rachel Gomez Y Maseland op als Commercieel Directeur bij Hearst Netherlands.

Linda Boks wordt verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten van Hearst, waaronder ook de multimedia brands Cosmopolitan, ELLE, ELLE Decoration, ELLE Eten, Glamour, Harper’s BAZAAR, JAN, Vogue, Women’s Health, Esquire, National Geographic, Men’s Health, Quest en Quote vallen. 

Linda heeft ruim 25 jaar ervaring in media. Het afgelopen jaar heeft zij verschillende consultancyopdrachten uitgevoerd, daarvoor werkte Linda bij ZenithOptimedia, waar zij startte als tijdschriftenplanner met een grote voorliefde voor de glossies en doorgegroeide tot CEO (2005 - 2016). Daarnaast is Linda een actieve belangenbehartiger in de branche, met verschillende jury- en bestuursfuncties waaronder EFFIEs, Mercurs, AMMA, VEA, PMA, MWG. Linda is sinds 2016 als bestuurslid betrokken bij het Genootschap voor Reclame (GVR).

Linda Boks: “Hearst is het huis van alle toonaangevende glossymediamerken. Om met de commerciële belangen van deze merken aan de slag te gaan, vind ik echt fantastisch. ‘The World of Glossies’ was ooit mijn afstudeeronderwerp, nu is het mijn werkomgeving. Dat is toch geweldig.”

www.hearst.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie