LiveChat Service en Tripolis lanceren ChatInMail
26-06-2018 11:31:07 | Door: Max Vlugt | hits: 2516 | Tags:

LiveChat Service en Tripolis lanceren ChatInMail, dit maakt het voor de consument en zakelijke gebruiker mogelijk om direct contact op te nemen met de afzender. Voordeel is dat een bedrijf direct leads kan kwalificeren en kan converteren vanuit de mailing. Getrainde chatoperators beantwoorden vragen die lezers van de mail hebben, er hoeft niet op antwoord van de afzender te worden gewacht.

Jeroen Beltman, Chief Commercial Officer bij het Rotterdamse LiveChat Service: "De kracht van chat wordt bewezen door de explosieve groei van ons bedrijf. Bedrijven gaan eindelijk inzien dat de traditionele manier van communiceren anders moet. Meer persoonlijke interactie, op het moment dat het de klant uitkomt en op een makkelijke manier, wat voor device je ook gebruikt."

Beltman: "Ik voorspel dat over 5 jaar klantcontact in de vorm van 1-op-1 conversaties de dominante manier van communiceren is geworden. Chat is daarvoor de belangrijkste driver. Mede mogelijk gemaakt door de ontwikkelingen in de markt met smartphones en snel mobiel internet. Consumenten willen geen formulier meer invullen, mail sturen of lang in de wacht staan als ze een bedrijf bellen."

Bram Smits, Chief Executive Officer bij Tripolis: ''Het idee is simpel. Biedt de lezers van je e-mail de mogelijkheid van een direct communicatiekanaal. Makkelijk voor mensen, die snel een antwoord willen hebben op iets wat nog niet duidelijk is of mensen die toch liever via chat willen communiceren. We zijn benieuwd of de bewezen conversie verhogende werking op websites, ook voor e-mailmarketing werkt.''

www.livechatservice.nl
www.tripolis.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie