Looye Kwekers lanceert campagne voor Honingtomaten
05-06-2018 14:11:46 | Door: Max Vlugt | hits: 6453 | Tags:

Looye Kwekers start vanaf deze week een mediacampagne voor hun merk Honingtomaten. Met de campagne wil Looye de consument bekendmaken met het merk Honingtomaten en hen laten inzien dat er een groot verschil zit in de smaak van tomaten.

De campagne bestaat uit een televisiecommercial op de zenders van BrandDeli, een outdoor campagne, samenwerking met verschillende influencers, social advertising en een advertorial in het magazine Kek Mama.

Marjolijn Put, Brand Manager Honingtomaten: "Bijna alle tomaten in het schap zijn rood en rond. Toch zit er een wereld van verschil achter de totstandkoming en de smaak van deze tomaten. Honingtomaten is hier een positieve uitschieter in en met deze campagne willen wij dit aantonen."

De Honingtomaten worden verkocht via de betere groentespecialist en liggen sinds week 13 van dit jaar ook bij Albert Heijn.

www.looye.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie