Lubbers De Jong stelt Gian Slagter aan als online marketeer
04-07-2017 12:18:00 | Door: Arjen Westra | hits: 3557 | Tags:

Lubbers De Jong, pr-bureau voor de technologiesector, heeft Gian Slagter (26) aangesteld als junior online marketeer. Slagter, die opdrachtgevers helpt hun doelgroep beter te bereiken via online campagnes, combineert zijn functie met zijn carrière als professioneel basketballer bij Apollo in Amsterdam.

Gian Slagter studeerde Commerciële Economie aan de Hogeschool Rotterdam. Daarnaast is hij al zeven jaar actief als professioneel basketballer, waarvan de laatste vier jaar bij de Amsterdamse basketbalclub Apollo.

In 2016 rondde Slagter zijn studie met succes af, waarna hij bij zijn club zijn eerste stappen zette op het gebied van online marketing en social media.

Deze activiteiten vervolgt hij nu bij pr-bureau Lubbers De Jong, waar hij zich gaat bezighouden met online campagnes voor technologiebedrijven.

Peter Keijzer, directeur van Lubbers De Jong: "Met de aanstelling van Gian breiden we ons digitale team verder uit. Wij helpen klanten met het versterken van hun naamsbekendheid en het realiseren van groei. Dat vraagt om een geïntegreerde aanpak van pr en online marketing. Gian geeft de verhalen die we in tekst en beeld voor onze klanten maken nog meer waarde, door met gerichte campagnes ervoor te zorgen dat ze altijd onder de aandacht komen van de juiste doelgroep. Zo kunnen wij onze opdrachtgevers op het gebied van zichtbaarheid en leadgeneratie nog beter van dienst zijn."

www.lubbersdejong.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie