Luc van Os wint Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines
15-12-2017 10:08:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2546 | Tags:

In DeLaMar Theater zijn 12 Mercurs uitgereikt, de vakprijzen in de magazine mediabranche. De Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines ging tijdens de Mercurs-uitreiking naar Luc van Os, CEO van Hearst Netherlands. Libelle is uitgeroepen tot Magazinemerk van het Jaar. Ook Donald Duck, ELLE en Elsevier behoorden tot de winnaars. Marieke ’t Hart (VROUW) is Hoofdredacteur van het Jaar geworden.

Uitslag Mercurs 2017

  • Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines: Luc van Os - CEO Hearst Netherlands
  • Mercur Magazinemerk van het Jaar: Libelle - Sanoma Media
  • Jubileum Mercur: Donald Duck - Sanoma Media
  • Mercur Artdirection van het Jaar: ELLE, ELLE Eten en ELLE Decoration - Hearst Netherlands
  • Mercur Reportage van het Jaar: ‘Dan ben ik maar een nazi’, Elsevier Weekblad - One Business
  • Mercur BeLOFte van het Jaar: Emiel Brinkhuis - Winq - MediaMANsion
  • Corelio Printing Mercur Hoofdredacteur van het Jaar: Marieke ’t Hart - VROUW - TMG
  • Mercur Merkinnovatie van het Jaar: Tina de Musical - Sanoma Media
  • Mercur Cover van het Jaar: Harper’s Bazaar - Hearst Netherlands
  • PostNL Mercur Marketingactie van het Jaar: Duckmomentjes, Donald Duck - Sanoma Media
  • Aldipress Mercur Lancering van het Jaar: Quest Junior - G+J Media
  • Betapress Mercur Tijdschriftenretailer van het Jaar: Primera XL Brummen

 

www.mercurs.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie