Lukkien maakt crossmediale campagne vidaXL
17-07-2017 12:11:15 | Door: Katja Brokke | hits: 2799 | Tags:

Online retailer vidaXL gaat live op televisie, radio en sociale media met een vervolg op de campagne Kan niet? echt wel!. De internationale webshopketen adverteert met diverse commercials op de kanalen van RTL, Radio538, SkyRadio, Radio Veronica en 100%NL. Daarnaast maakt vidaXL gebruik van het landelijke, digital out-of-home-medianetwerk van Windowsketch en sociale media. Naast de oorspronkelijke commercials gebruikt vidaXL deze keer diverse tag-ons en een billboardadvertentie op televisie om de contactfrequentie op te voeren.

Gedurende de komende weken zal vidaXL ook te zien zijn in het straatbeeld. Op honderden A-locaties in de Nederlandse winkelstraten worden er via het digital out-of-home-medianetwerk van Windowsketch dynamische advertenties getoond. De webshop hoopt op die manier een zo breed mogelijke doelgroep aan te spreken.
Verder maakt de Facebookachterban van vidaXL kans op een gratis product uit de commercial onder de noemer Confetti Vrijdag. Op vrijdagen selecteert de redactie van vidaXL de beste motivatie, waarna de schrijver van dit bericht in het zonnetje wordt gezet.

Credits:
Creatie: Lukkien | Productie: Lukkien | Bureau: Happy Cactus (concept) | Copy: Olaf Bus (tag-ons, RC)

www.lukkien.com/nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie