MAGNA brengt update van Outlook 2016
29-08-2016 11:03:00 | Door: Katja Brokke | hits: 4435 | Tags:

Full funnel marketing is de nieuwe lead in digital advertising. Out of home blijft explosief groeien met name door de toenemende digitalisering. De mogelijkheden zijn eindeloos. Bioscoop is booming (33 miljoen bezoekers in 2015). Mobile advertising groeit het hardst, met maar liefst 51 procent in 2015…

En wat te denken van het feit dat er in 2020 wereldwijd 50 miljard devices zijn?

Dit biedt gouden kansen voor adverteerders.

Maar ook: Hoe lossen we het imagoprobleem van print op? Een advertentie of branded content is al lang niet meer voldoende; klanten vragen een grootsere creatieve oplossing. Wie biedt? Wat gaat er in 2017 op de radiomarkt gebeuren met de nieuwe dominante partij die ontstaat door samenwerking tussen TMG en Talpa? En hoe staat het met de positie van TV binnen de totale mediamix anno 2016? Kortom, waar liggen (nieuwe) kansen voor adverteerders?

Dit zijn enkele topics die aan bod komen in de MAGNA Outlook 2016 Update, een 52 pagina’s dik informatief magazine, waarin de inkoopspecialisten van MAGNA vanuit buying perspectief bekijken wat er gebeurt binnen de verschillende mediatypen print, TV, radio, out of home en digitaal.

De Outlook verschijnt jaarlijks in januari, gevolgd door een Update in augustus.

MAGNA Netherlands is de eerste gecombineerde inkoop- en onderhandelingsunit van Nederland. Ze behartigt de inkoopbelangen van de IPG-Mediabrands-bureaus UM, Initiative en Traffic4u. Inmiddels is MAGNA de één na grootste media-inkoper van Nederland. Dit jaar viert ze haar twaalfenhalfjarige bestaan.

Bekijk de Outlook Update hier!

www.magnaglobal.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie