MEC Wavemaker wint met Netflix Beste Social Award als Beste Merk
10-06-2016 14:13:00 | Door: Marianna Beets | hits: 3636 | Tags:

MEC Wavemaker is samen met Netflix bekroond voor hun overall werk met De Beste Social Award voor Beste Social merk. Netflix won op basis van de stemmen van het publiek, welke bij deze editie meer dan 140.000 betrof. Met Chocomel werd beslag gelegd op de tweede plaats voor Beste Social Campagne met de Chocomel WhatsApp Challenges.

Daarbovenop viel Mediabureau MEC samen met Vodafone, WeFilm, Achtung en Het PR Bureau in de prijzen voor hun bijdrage aan De Beste Social Campagne van Oma’s online en De Beste Social Video juryprijs van Gerrie en Truus.

Niels Langereis, Head of Wavemaker: “MEC Wavemaker heeft zich over de afgelopen 4 jaar ontwikkeld tot een volwaardig Digital Acitvatie Bureau. Deze prijzen zijn een bevestiging van de toewijding en creativiteit van het team. We zijn uiteraard supertrots dat een love brand zoals Netflix ons het vertrouwen geeft om bij te dragen het beste Social merk van Nederland neer te zetten.”

www.mecglobal.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie