Mannenmedia breidt netwerk uit met lifestyle channel
16-05-2019 12:52:00 | Door: Marianna Beets | hits: 3073 | Tags:

Mannenmedia gaat de samenwerking aan met verschillende lifestyle publishers, om adverteerders nog beter te bedienen en hun bereik te vergroten in de niches mannen, automotive, sport en lifestyle.

Mannenmedia, de one-stop-shop om mannen digitaal te bereiken, heeft het sterkste mannennetwerk van Nederland met ruim 50 verschillende websites en apps. Daarmee worden maandelijks ruim 7 miljoen mannen bereikt. Door de toevoeging van een lifestyle channel biedt Mannenmedia klanten een nog groter specifiek bereik binnen de doelgroep mannen.

Lifestyle is een logische aanvulling op de niches automotive en sport die Mannenmedia al bedient. De interessegebieden overlappen elkaar steeds meer. De hedendaagse man rijdt graag in een mooie auto, doet zoveel mogelijk aan sport om fit te blijven en is geïnteresseerd in reizen, mooie spullen en gadgets. Maar ook kleding/mode, lekker eten en geldzaken horen daarbij. Daarom richt Mannenmedia een lifestyle channel in.

Mannenmedia gaat daarvoor de samenwerking aan met titels die zich richten op zowel jonge als oudere mannen. De samenwerkende sites zijn onder meer FHM, Apparata.nl, Falder.nl, Mannenzaken.news, Meneren.nl en Parra.nu. Er lopen reeds gesprekken met diverse andere partners om het channel en daarmee het netwerk nog verder uit te breiden.

Ruud Mantz, Sales Manager Mannenmedia: “Mannen houden zich meer dan ooit bezig met een bepaalde lifestyle. Denk hierbij aan gezondheid, uiterlijke verzorging en sport, maar natuurlijk ook aan eten, auto's, reizen en gadgets. Met de toevoeging van een lifestyle channel zullen wij als one-stop-shop nog beter in staat zijn mannen digitaal te bereiken voor onze adverteerders."

www.mannenmedia.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie