Marc Verschoor Chief Operating Officer bij ZenithOptimedia
07-12-2015 12:44:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 4592 | Tags:

Met de komst van Marc Verschoor in de functie van Chief Operating Officer (COO), wordt er binnen de directie van ZenithOptimedia niet langer onderscheid gemaakt in mediumtypen, hetgeen de samensmelting tussen de verschillende teams en disciplines zal versnellen. Door deze aanstelling zal de focus van Linda Boks meer naar onze klanten en extern gaan. Joost de Bruijn blijft als CFO het derde directielid.

Marc (40 jaar) was COO bij Platform161 en 161Media, waarbij de focus op programmatic digital marketing en de daarmee gemoeide strategieën lag. Voordat Marc bij Platform161 werkte, was hij als Marketing Director actief in de entertainment industrie - onder meer bij Sony Music, The Entertainment Group. 

Marc Verschoor: "Ik kijk met veel plezier en enthousiasme uit naar deze uitdaging. Adverteerders verwachten een mediastrategie waarbij off- en online naadloos op elkaar aansluiten en elkaar versterken. We hebben alle ingrediënten in huis, aan mij de taak om de juiste mix te vinden en hiermee de business van onze klanten te laten groeien."

www.zenithoptimedia.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie