Marjolein de Haas en Jehudi van de Brug in commercieel management OMS
11-03-2016 10:01:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2631 | Tags:

Marjolein de Haas heeft haar voetsporen in de mediawereld inmiddels verdiend. Zij heeft meerdere marketing- en communicatiefuncties gehad bij diverse mediabedrijven waaronder Radio 538, TMG, SBS, Sky Radio Group en Sanoma.

In haar rol als marketing manager van OMS (OneMediaSales) zal zij verantwoordelijk zijn voor de marketingstrategie, onderzoek, interne- en externe communicatie.

 “Met enorm veel enthousiasme stap ik aan boord bij dit mooie en energieke mediabedrijf. Radio is en blijft een prachtig medium en kijk er naar uit om mijn bijdrage te leveren aan de verdere groei van OMS.”

 Jehudi van de Brug is als sales director verantwoordelijk voor de Independent Agencies en de digitale radiozenders van The Media Exchange.

In het verleden was Jehudi ondernemer (o.a. Kronan en Young Designers Network) en actief in verschillende commerciële rollen bij Sanoma, TMG, Medialandscape en AT5 / NH.

“OMS is een jong bedrijf waar de passie vanaf spat. Het is geweldig om te kunnen bijdragen aan de uitbouw van deze organisatie!”

Joris van der Pol is blij met de twee nieuwe aanwinsten van OMS: “Met Marjolein en Jehudi is ons Commercieel Management compleet. We hebben mooie plannen voor OMS dit jaar, die met deze versterking nog meer zichtbaar gaan worden“.

Michel van Mil is 1 februari 2016 gestart als de nieuwe finance director van OMS. Hiermee vormt hij samen met algemeen directeur Joris van der Pol de tweekoppige directie van OMS.

www.oms.fm

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie