Marlijn Griesheimer brandmanager Wolters Kluwer
12-12-2016 16:01:00 | Door: Ton Boom | hits: 3662 | Tags:

Marlijn Griesheimer is gestart als brandmanager op het wereldwijde hoofdkantoor van Wolters Kluwer, als onderdeel van het mondiale team Branding & Communications. In haar rol is ze mede-verantwoordelijk voor de verdere invoering van het monolitische merkbeleid van Wolters Kluwer.

In het afgelopen decennium heeft Wolters Kluwer een transformatie van haar business ondergaan naar een aanbieder van informatiediensten en oplossingen voor professionals. Het bedrijf wilt zich duidelijk en consequent naar externe belanghebbende groepen wereldwijd profileren en positioneren.

Marlijn Griesheimer (31) was hiervoor werkzaam als marketing- en communicatie-manager bij de Johan Cruyff Foundation, een organisatie die twintig jaar geleden werd opgericht door Johan Cruijff met de intentie om jeugd in beweging te brengen. Daarvoor is zij werkzaam geweest binnen de media als marketeer bij de Telegraaf Media Groep en als brandmanager van ICT-titel Computable.

www.wolterskluwer.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie