Mars start activatiecampagne Snickers met Pelé
10-05-2017 10:11:26 | Door: Katja Brokke | hits: 3615 | Tags:

Mars Nederland zet een grootschalige activatiecampagne in om het merk Snickers te laden. Voetballer Pelé speelt een hoofdrol in de campagne die een mix is tussen online en offline activatie.

Een #playlikepele Instagramfeed, het eerste merk dat een Snapchatfilter in haar campagne integreert, video’s op YouTube en Facebook en winacties. Snickers sponsort daarnaast de Nederlandse Straatvoetbal Dagen en is het eerste merk dat op Strijp S in Eindhoven een heuse mural liet maken door street-artartiest Nash. Consumenten maken kans op een training How to play like Pelé met Pelé in Barcelona. Dit alles in combinatie met een below the line-activatie.

Snickers is het eerste merk van Mars dat deze uitgebreide mix van online en offline activatie inzet.

Marlie Joosten, brandmanager van Snickers: "Een prachtig merk als SNICKERS® verdient een bijzondere marketingcampagne. Deze combinatie tussen online en offline is precies hoe wij dit merk willen neerzetten."

www.snickers.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie