Maxim Hartman in Mooiwatplantendoen.nl-campagne The Gardeners
24-10-2017 12:08:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3521 | Tags:

The Gardeners heeft in opdracht van Mooiwatplantendoen.nl de campagne De plant als vrouwenmagneet opgezet in samenwerking met Maxim Hartman. In een reeks van 6 korte, online video’s legt hij de voordelen van het hebben van mannenplanten uit.

De insteek van de campagne is de man aan de plant en daarmee in één klap aan de vrouw te brengen. Met een dikke knipoog benoemt Maxim 6 verschillende mannenplanten en legt hij in iedere aflevering uit wat de bijzondere kenmerken en krachten van die plant zijn. Met als bijkomend voordeel dat vrouwen ook van planten houden. Een plant geeft de man de mogelijkheid om zich van zijn zogenaamde zachtere, verzorgende kant te laten zien. Zoals Hartman zelf zegt: "Achter iedere succesvolle man, staat een plant. Dat vinden de vrouwtjes fantastisch en daar krijg je dus veel aandacht mee."

Via het consumentenmerk Mooiwatplantendoen.nl verzorgt Bloemenbureau Holland de consumentenpromotie van planten. The Gardeners is verantwoordelijk voor het creatieconcept, productieconcept, pr-traject en socialmediamanagement (contentkalender, contentcreatie, communitymanagement). de online video's zijn te zien op het YouTubekanaal van Mooiwatplantendoen.nl en verschillende mediapartners. De filmpjes worden op een dinsdagochtend of donderdagochtend verspreid, met als laatste datum dinsdag 14 november.

Credits:
Bureau: The Gardeners | Account: Nadine Marcar | Creatie: Nikki de la Rambelje | Pr: Laurien Vest, Bernadette Eckebus | Social: Suzanna Ruis, Naomi Visser | Klant: Mooiwatplantendoen.nl (Bloemenbureau Holland), Monique Kemperman, Beppy van der Vaart en André de Waard

www.TheGardeners.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie