[MediaBelofte 2018] Arno Peperkoorn over mediatalent...
02-10-2017 10:27:00 | Door: Marianna Beets | hits: 14328 | Tags:

Dit jaar wordt voor de derde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

De feestelijke huldiging zal zijn tijdens het DeMedia100 Diner op woensdag 6 december in Amsterdam.

1500 professionals in media en marketingcommunicatie kiezen de  MediaBelofte 2018 uit een lijst met 10 genomineerden. Iedereen mag mediatalenten voordragen voor een nominatie.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Het woord is nu aan Arno Peperkoorn, partner van Result.

Josine Bakkes | Red Bull

Slimme en bevlogen dame die graag haar stempel wil drukken. Heeft een duidelijke mening en is niet bang om deze te delen. VIndt de reclame wereld mooi en interessant, maar beetje doorzichtig en soms teveel vauit commercieel perspectief gedreven in plaats van mooie dingen maken. Houdt zich momenteel in prive tijd bezig met lokale sociale projecten.

Arne Stierman | Born05

Programmatic en Distributie denken zit in Arne. Deze jonge proffesional is slim, leuk, communicatief en maakt verschil. Een strategische denker om in de gaten te houden!




Benine Bijleveld | BeninesKitchen

Deze 26 jarige topper heeft inmiddels haar eigen kookplatform BeninesKitchen en boek Foodtalk op de markt. Dit boek waar ze zelf de recept ontwikkeling voor deed en de teksten voor schreef maakte zij samen met Kim Feenstra die de fotografie voor haar rekening nam. Als freelance food redacteur timmert ze hard aan de weg. Een zeer creatieve denker met een absolute can do mentaliteit.

Anne van Tongeren | epidemie

Anne heeft echt talent. Of misschien beter gezegd begaafdheid aangezien een hoop bij haar niet aangeleerd is, maar meer aangeboren. Als er een ingewikkeld project is en je zet Anne erop, weet je dat het goed komt. Ze bijt zich echt in iets vast, is kritisch naar zichzelf en anderen en durft veel ter discussie te stellen. Met haar enthousiasme en energie weet ze klant en leverancier aan zich te binden en te zorgen voor hoogstaande kwaliteiten. Kortom, een topper die het verdient om een nominee te zijn.

Coco Seignette | MediaMonks

Coco is waanzinnig getalenteerd en fixt alles (maar dan ook echt alles). Maar te bescheiden. Own je talent en ga nog harder!





Daantje Dammers | Natwerk

Reinier Steures, Natwerk: "Daan is GOUD. Het is een eer om met haar te werken. Was iedereen maar zoals Daan. Positief. Energie. En bovenal retegoed in haar werk. Ik hoop dat ik de rest van mijn werkende leven met haar mag/kan werken."



Esmee van den Boom | Moxie Amsterdam

Esmee is een ambitieus en heel leergierig persoon. Pas net gestart bij Moxie Amsterdam, maar haar inzet is nu al groot op projecten. Ze gaat met de volle 200 procent voor kwaliteit van een project, deze gaat het nog ver schoppen.



Michael van den Brande | XXS Amsterdam

Michael is een optimist: hij gelooft oprecht dat elk project, idee of campagne succesvol kan zijn. Een perfectionist: Hij wil graag het onderste uit de kan halen. Elke keer opnieuw. Hij is sociaal, enthousiast, leuk, analytisch & creatief: Hij leeft op de lijn tussen het wetenschappelijke en het creatieve.

www.resultrecruitment.nl

 

DeMedia100 wordt gesponsord door