[MediaBelofte 2018] Jasper Oelers over mediatalent...
03-10-2017 22:30:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 4769 | Tags:

Dit jaar wordt voor de derde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

De feestelijke huldiging zal zijn tijdens het DeMedia100 Diner op woensdag 6 december in Amsterdam.

1500 professionals in media en marketingcommunicatie kiezen de MediaBelofte 2018 uit een lijst met 10 genomineerden. Iedereen mag mediatalenten voordragen voor een nominatie.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Het woord is aan Jasper Oelers, agency director bij Adfactor.

 
Sebastiaan Landwaart | Vizeum

Hij is één van mijn vaste go-to personen als ik met iemand ongezouten over media wil discussiëren. Kennis van zaken, no bullshit en altijd eerlijk. Ook één van de meest oprechte personen in de media. Hij laat zich niet leiden door persoonlijke relaties bij het invullen van een mediastrategie. Een eigenschap die ik absoluut waardeer. Hij heeft zich in de afgelopen jaren opgewerkt tot de rol van digital director bij Vizeum: volkomen terecht.

Amber Harms | Nestlé

Amber is een ware marketing professional. Onder haar vrolijke uitstraling, weet zij heel goed welke richting zij op wil voor haar Nestlé merken. Ze heeft een duidelijke visie voor haar merken, is bereid om initiatief te nemen en te kiezen voor projecten met 'great risks, great rewards'. Amber gaat heel ver komen als marketeer, geen twijfel over mogelijk.

Fleur Mosterdijk | Adfactor

Ik ben fan van media professionals die initiatief nemen, tegen de gebaande paden in durven gaan, verantwoordelijkheid durven dragen en een passie voor het vak uitstralen. Fleur is zo'n persoon. Ondanks dat zij pas ruim twee jaar in de media werkt, laat zij een enorme honger zien voor het mediavak en neemt zij geen genoegen met gemiddeld. Fleur kijkt met een constructief kritische blik naar situaties - zowel qua media adviezen alsmede interne processen - die je eigenlijk niet mag verwachten van iemand met haar ervaring. Zij doet het toch.

Rik von den Hoff | ZIGT

Rik koos er bewust voor om breder naar mediatypes te kijken dan puur digital. Bij ZIGT heeft hij de kans gepakt om zich steeds verder te ontwikkelen als een media specialist op verschillende gebieden. Ook bij hem geldt een houding waarbij bullshit of slecht onderbouwde adviezen geen kans van slagen hebben. Je moet van goede huizen komen om Rik te overtuigen; dat verwacht hij ook van zichzelf naar zijn klanten. Die kritische houding, gecombineerd met zijn passie voor het mediavak, zorgt ervoor dat je aan Rik een betrouwbare media expert hebt.

Anouk van Iperen | Starcom

Anouk laat al jaren zien dat zij het mediavak tot de puntjes beheerst. Ze combineert een open visie over nieuwe mogelijkheden met een kritische blik. Een mooie combinatie die ervoor zorgt dat je bij haar innovatieve ideeën altijd pitcht met goede onderbouwing. De positieve reacties vanuit haar omgeving - zowel vanuit collega's als vanuit klanten - spreekt voor zich.

www.adfactor.nl
www.resultrecruitment.nl

 

MediaBelofte van het Jaar wordt gesponsord door


 

 

 






Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie