[MediaBelofte 2018] Simon Neefjes over mediatalent...
03-10-2017 11:28:00 | Door: Marianna Beets | hits: 19497 | Tags:

Dit jaar wordt voor de derde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

De feestelijke huldiging zal zijn tijdens het DeMedia100 Diner op woensdag 6 december in Amsterdam.

1500 professionals in media en marketingcommunicatie kiezen de MediaBelofte 2018 uit een lijst met 10 genomineerden. Iedereen mag mediatalenten voordragen voor een nominatie.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Het woord is aan Simon Neefjes, CEO TBWA\NEBOKO en TBWA NL.

 

Roderick Prince  | TBWA\NEBOKO

Roderick heeft zich in de afgelopen 2 jaar bij TBWA\NEBOKO ontwikkeld tot een interne vraagbaak op social media-gebied, waar de door de wol geverfde creatieven en strategen van TBWA\NEBOKO op vertrouwen voor inzichten vanuit social, maar ook voor optimale inzet van creatieve uitingen op de verschillende social media platforms. Het resultaat hiervan is terug te zien in grote contentgedreven campagnes zoals Good Times Island van McDonald's, waar Roderick een van de drijvende krachten was achter de Instagram Stories inzet en de optimalisaties van de Facebook video's.

Malou Buné | McDonald's

Met haar 24 jaar is Malou al van onmisbare waarde in het MarCom team van McDonald’s in Nederland. Enthousiast, leergierig, analytisch en altijd voor het beste resultaat gaand. Malou is de drijvende kracht achter McBreak, Family Marketing en ook de succesvolle Cadeau Kalender. Malou heeft een verfrissende visie op jonge doelgroepen en hun gedrag die ze toepast op de campagnes van McDonald's. Naast haar professionaliteit is Malou bovenal een heerlijk mens. Vrolijk humoristisch met een heerlijke zelfreflectie.

www.TBWA.nl
www.resultrecruitment.nl

 

DeMedia100 wordt gesponsord door