[MediaBelofte 2018] Thomas Rosenkamp over mediatalent...
02-10-2017 14:08:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 7971 | Tags:

Dit jaar wordt voor de derde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

De feestelijke huldiging zal zijn tijdens het DeMedia100 Diner op woensdag 6 december in Amsterdam.

1500 professionals in media en marketingcommunicatie kiezen de MediaBelofte 2018 uit een lijst met 10 genomineerden. Iedereen mag mediatalenten voordragen voor een nominatie.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Het woord is nu aan Thomas Rosenkamp, strategist bij Wayne Parker Kent en MediaBelofte 2017.

 

René van der Mark | RTL Concepts

René is creatief. Hij heeft dan ook een baard. Maar hij heeft voornamelijk goede ideeën. Deze goede ideeën beperken zich niet alleen tot een goed creatief concept of format voor klanten. Zo heeft hij een methodiek ontwikkeld om op basis van data de ideale match te vinden tussen merken en formats, influencers en/of platformen, als basis voor een brand partnership. René is een van de weinigen die ik ken die goed de brug kan slaan tussen data en creatie. En die gave zet hij momenteel in bij RTL als Creative.

Arne Stierman | Born05

Iedereen is tegenwoordig bezig met (big) data, maar er zijn weinig mensen die er echt iets mee kunnen. Arne is zo iemand die dit wel kan. Hij heeft een nuchtere kijk op complexe zaken en kan dit vertalen naar normale mensentaal. Dit zeldzame talent zet hij momenteel in als Distribution Strategist bij Born05.

Nadine Welling | Wayne Parker Kent

Nadine werkt als Account Manager bij Wayne Parker Kent. In korte tijd is duidelijk geworden dat haar hart sneller gaat kloppen van het Account vak en dat ze hier bovendien nog veel talent voor heeft ook. Je hoeft Nadine maar een keer iets uit te leggen en ze maakt het zich volledig eigen. Nadine is er eentje waar we nog veel van gaan horen!

Juliette Hammana | VEA

Juliette heeft haar eerste stappen in de branche gezet bij een mediabureau en werkt nu als Communications & Project Manager bij de VEA. Hier zet ze zich met veel enthousiasme en passie in voor een van de belangrijkste pijlers van onze industrie; talentontwikkeling. Door het organiseren van initiatieven voor zowel studenten als starters werkt ze aan een positieve toekomst van onze branche.

Raoul Follon | Fresh Fruit Digital

Op jonge leeftijd heeft Raoul al een positie weten te bemachtigen waar je jaloers op mag zijn; Team Lead Account & Strategy bij Fresh Fruit Digital. En zo’n positie krijg je natuurlijk niet zomaar, alleen als je steengoed bent in wat je doet.

 


www.wayneparkerkent.nl

www.resultrecruitment.nl

 

DeMedia100 wordt gesponsord door