[MediaBelofte 2018] Tim Geenen over mediatalent...
02-10-2017 07:30:00 | Door: Marianna Beets | hits: 8650 | Tags:

Dit jaar wordt voor de derde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

De feestelijke huldiging zal zijn tijdens het DeMedia100 Diner op woensdag 6 december in Amsterdam.

1500 professionals in media en marketingcommunicatie kiezen de  MediaBelofte 2018 uit een lijst met 10 genomineerden. Iedereen mag mediatalenten voordragen voor een nominatie.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Het woord is nu aan Tim Geenen, CEO & Founder bij Faktor en hoofd van de programmatic taskforce van IAB.

Gergana Kirovska - GroupM

Veel van de innovaties in Programmatic die zo publiekelijk geclaimd worden komen alleen tot stand door mensen als Geri. Ze werkt met name 'behind the screens', maar ze heeft het unieke talent om (senior) mensen om haar heen beter te maken en hun doelen te laten bereiken. Haar project management skills zijn echt 'next level' en zij vertaald ruwe ideeën en visies door naar een planning, roadmap en uiteindelijk product. En... ziet vervolgens met strakke hand toe of ook alles geleverd wordt.

Dominiek van Esse  - Mobpro

Do van Mobpro. Energiek, enerverend en de beste mobiele specialist die ik ken. Als zij voor een volle zaal van adverteerders staat te praten, zie je hoeveel passie zij heeft en dat werkt aanstekelijk. Ze maakt hele specifieke domeinkennis beschikbaar voor een brede groep van mensen op een heldere en duidelijke manier. We werken ook samen in de IAB Taskforce Programmatic waar ze een verbindende faktor is voor een grote groep specialisten. 

Kristof Soomers - Bannerconnect

Unieke Programmatic Specialist, die naast het optimaliseren van campagnes weet hoe hij super gecompliceerde queries moet bouwen. Hij heeft zichzelf ook geleerd hoe te programmeren. In zijn vrije tijd heeft hij 'Alfred' gebouwd - genaamd naar de butler van Batman, met zijn eigen Slack channel en inspirerende quotes als je een campagne report opvraagt. Alfred is een gateway naar rauwe data. Zelfs de engineers bij Bannerconnect hebben moeite om hem bij te houden met alle nieuwe feautures die hij bouwt en de campagne specialisten kunnen niet meer zonder Alfred.

Robin Loef - Platform161

Weinig campagne managers snappen zowel de techniek als de marketingdoelen en hij kan als geen ander de klantwensen vertalen in online in- en omzet. Ondanks zijn pas twee-jarige carrière in Programmatic nu al een onmisbare kracht bij Platform161 en geliefd bij zijn collega's. Hij kijkt verder dan de standaardoplossingen die hem worden aangedragen en probeert altijd al de volgende stap te bereiken. Zit op dit moment diep in de materie van Programmatic TV en Digital out of Home. 

www.faktor.io
www.resultrecruitment.nl

 

DeMedia100 wordt gesponsord door


 

 

 







 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie